FONBULANCE sikrer, at vores serviceteknikere er på stedet inden for 24 timer. Normalt besøger vi dig samme dag som du kontakter os, og en reparation tager normalt omkring 30 minutter.
FONBULANCE anvender reservedele af original kvalitet og OEM-standard. Da Apple ikke sælger deres reservedele, benytter vi reservedele af samme kvalitet som de originale. Derudover tilbyder vi også kopiskærme, hvilket ikke indebærer en nedgradering af kvaliteten; vi giver stadig 3 års garanti på begge typer produkter.
Vi tilbyder 3 års garanti på vores reservedele.
Hvis en reparation ikke kan udføres på stedet på grund af uventede komplikationer, hvilket forlænger processen, vil FONBULANCE's tekniker give dig en lånetelefon på stedet.
Normalt tager en skærm reparation mellem 20-30 minutter. Dog kan det variere afhængigt af omfanget og skaden på din Apple-enhed. Hvis du har travlt, er du velkommen til at kontakte vores kundeservice og beskrive symptomerne på din enhed. På baggrund af dette kan vi give dig en estimeret tidsramme for reparationen.
Når du booker en tid via hjemmesiden, modtager du en bekræftelse via e-mail kort tid efter. Hvis vores reparatører oplever tidsmæssigt pres eller forsinkelser, vil de ringe direkte til dit telefonnummer for at holde dig opdateret. Hvis der opstår uoverensstemmelser med tidspunkterne, vil du altid blive tilbudt en ombooking af din tid, der passer dig bedre.
Vores tilgang hos FONBULANCE er, at vi tilbyder en reklamationspolitik, hvor vi gratis rykker ud til dig for at rette eventuelle fejl på din enhed, så du igen kan nyde fuld funktionalitet. Denne service er helt gratis, og vi bestræber os på at være hos dig inden for 24 timer, medmindre der er ventetid på den specifikke reservedel
Vi leverer en bred vifte af tjenester, herunder salg af brugte telefoner med 3 års garanti til både erhvervskunder og private kunder. Udover dette tilbyder FONBULANCE en omfattende liste af tilbehør til alle Apple-enheder ved bestilling.
Hos FONBULANCE kan du afgive bestillinger døgnet rundt, men normalt er vores reparatører tilgængelige på farten fra kl. 08.00 til kl. 20.00 alle dage, inklusive lørdage, søndage og helligdage.
Det er helt op til dig at give os din PIN-kode før reparationen! Vi anbefaler, at alle giver os denne oplysning, da vores teknikere muligvis har brug for dem for at verificere, at enheden fungerer korrekt, inden du får enheden retur. Vores teknikkere gennemgår normalt en række tests for at sikre, at vi returnerer enheden til dig i perfekt stand, og dette inkluderer berørings sensitivitet og kamera kvalitet, hvilket er grunden til, at vi måske skal få adgang til din enhed via en PIN-kode. På intet tidspunkt vil vores tekniske reparationshold få adgang til dine personlige oplysninger eller krænke dit privatlivs fred. Vores privatlivspolitik er altid tilgængelig online for at hjælpe dig med at beskytte dine data, når du bruger vores tjenester.