.

Handelsbetingelser

Generelle oplysninger
Fonbulance.dk er en tjeneste ejet af unikcover.dk/ Enkeltmandsvirksomhed
unikcover.dk
Jakob knudsens vej 18
6100 Haderslev
CVR nr.: 38663658
Telefon: 47476677
E-mail: mail@fonbulance.dk

Priser
Alle vores priser er angivet inkl. moms og gratis kørsel.

Betaling
Når din reparation er færdig, accepterer Fonbulance betaling enten via Dankort, Visakort, Masterkard, Mobilepay eller kontant.
Hvis reparationsomkostningerne overstiger 1200 kr, skal der betales på forhånd.

Booking
Ydelser kan kun bookes via www.fonbulance.dk.
kontakt via email : mail@fonbulance.dk

Annullering eller ændring af booking
Ændringer i din booking kan foretages op til 2 timer før den aftalte tid ved at sende email til mail@fonbulance.dk. Du har fortrydelsesret på din booking i de første 14 dage efter aftalens indgåelse, se detaljer længere nede. Efter denne periode har du ikke længere fortrydelsesret. Vi tilbyder dog muligheden for at aflyse opgaven senest 2 timer før starttidspunktet. Vær opmærksom på, at Fonbulance forbeholder sig retten til at opkræve et gebyr på 199 kr. Afbud kan kun meddeles via mail til mail@fonbulance.dk.

Praktiske informationer
Når din mobil eller tablet skal repareres, udføres det hos dig på den ønskede adresse. Derfor skal der være tilstrækkelig plads til, at vi kan parkere tæt på din bopæl, arbejdsplads eller den angivne adresse, hvor reparationen skal finde sted. Du vil modtage en SMS 15 minutter før vores ankomst.
Efter reparationen bedes du venligst gennemgå din enhed for eventuelle mangler eller skader, mens vores tekniker stadig er til stede. Venligst tænd enheden og kontroller dens funktioner. Hvis du opdager en fejl, bedes du informere vores tekniker om dette og samtidig sende en e-mail til os på mail@fonbulance.dk med detaljer om fejlen.
Ved forsinkelse til vores aftale venter vi op til 15 minutter. Herefter fortsætter vi til en anden opgave.

Fortrydelsesret
Som forbruger har du 14 dages fortrydelsesret, når du handler hos os. Fortrydelsesfristen udløber 14 dage efter den dag, hvor aftalen indgås. Hvis din booking er inden for 14 dage fra den dag, hvor du har bestilt en aftale, udløber fristen, så snart leveringen er fuldført. Dette betyder, at du bevarer din fortrydelsesret, mens arbejdet eller leveringen pågår. Hvis du har givet dit samtykke til, at arbejdet eller leveringen kan påbegyndes, men alligevel ønsker at benytte din fortrydelsesret, skal du være opmærksom på, at vi vil opkræve en rimelig betaling for det arbejde, der allerede er udført.
Du kan sende en e-mail til mail@fonbulance.dk

Tilbagebetaling af købs beløbet 
Hvis du fortryder dit køb, vil du få dine penge tilbage, forudsat at vi har modtaget din betaling.
Hvis du har givet dit samtykke til, at arbejdet eller leveringen kan påbegyndes, men du alligevel ønsker at benytte din fortrydelsesret, skal du være opmærksom på, at vi vil opkræve rimelige omkostninger for det arbejde, der allerede er udført.
Vi vil opkræve mellem 50% – 75% af reparationens pris, afhængigt af den anvendte mængde materiale, arbejdstid, transporttid, mandskabstid osv. Du er velkommen til at ringe eller skrive til kundeservice, før du foretager en aflysning.
Pengene vil blive tilbageført med samme betalingsmiddel, som du benyttede ved købet, medmindre andet er aftalt.

Garanti
Vi garanterer 3 års garanti på vores arbejde. Dette indebærer, at du har 36 måneders garanti på alle de reparationer, vi udfører.
Hvis du oplever problemer med vores reparation, bedes du kontakte os på kontakt@fonbulance.dk. Det er vigtigt, at du vedlægger en beskrivelse af problemet samt billeder og videoer.

Persondatapolitik
Ved handel hos os beder vi om følgende oplysninger: Navn, adresse, telefonnummer, e-mailadresse samt eventuelle relevante oplysninger i forhold til din bestilling. Disse personoplysninger registreres og videregives, når det er nødvendigt for at kunne levere vores service til dig. Registreringen af personoplysninger foretages hos fonbulance.dk.
Den dataansvarlige på fonbulance.dk er unikcover.dk. Du har ret til at få oplyst, hvilke oplysninger vi behandler om dig. Hvis du mener, at oplysningerne er unøjagtige, har du ret til at få dem rettet. I visse tilfælde har vi pligt til at slette dine persondata, hvis du anmoder om det. Dette kan eksempelvis være, hvis dine data ikke længere er nødvendige i forhold til det formål, som vi indsamlede dem til. Du kan også kontakte os, hvis du mener, at dine persondata behandles i strid med lovgivningen. Skriv til os på: mail@fonbulance.dk.

FAQ

FONBULANCE sikrer, at vores serviceteknikere er på stedet inden for 24 timer. Normalt besøger vi dig samme dag som du kontakter os, og en reparation tager normalt omkring 30 minutter.

FONBULANCE anvender reservedele af original kvalitet og OEM-standard. Da Apple ikke sælger deres reservedele, benytter vi reservedele af samme kvalitet som de originale. Derudover tilbyder vi også kopiskærme, hvilket ikke indebærer en nedgradering af kvaliteten; vi giver stadig 3 års garanti på begge typer produkter.

Vi tilbyder 3 års garanti på vores reservedele.

Hvis en reparation ikke kan udføres på stedet på grund af uventede komplikationer, hvilket forlænger processen, vil FONBULANCE's tekniker give dig en lånetelefon på stedet.

Normalt tager en skærm reparation mellem 20-30 minutter. Dog kan det variere afhængigt af omfanget og skaden på din Apple-enhed. Hvis du har travlt, er du velkommen til at kontakte vores kundeservice og beskrive symptomerne på din enhed. På baggrund af dette kan vi give dig en estimeret tidsramme for reparationen.

Når du booker en tid via hjemmesiden, modtager du en bekræftelse via e-mail kort tid efter. Hvis vores reparatører oplever tidsmæssigt pres eller forsinkelser, vil de ringe direkte til dit telefonnummer for at holde dig opdateret. Hvis der opstår uoverensstemmelser med tidspunkterne, vil du altid blive tilbudt en ombooking af din tid, der passer dig bedre.

Vores tilgang hos FONBULANCE er, at vi tilbyder en reklamationspolitik, hvor vi gratis rykker ud til dig for at rette eventuelle fejl på din enhed, så du igen kan nyde fuld funktionalitet. Denne service er helt gratis, og vi bestræber os på at være hos dig inden for 24 timer, medmindre der er ventetid på den specifikke reservedel

Vi leverer en bred vifte af tjenester, herunder salg af brugte telefoner med 3 års garanti til både erhvervskunder og private kunder. Udover dette tilbyder FONBULANCE en omfattende liste af tilbehør til alle Apple-enheder ved bestilling.

Hos FONBULANCE kan du afgive bestillinger døgnet rundt, men normalt er vores reparatører tilgængelige på farten fra kl. 08.00 til kl. 20.00 alle dage, inklusive lørdage, søndage og helligdage.

Det er helt op til dig at give os din PIN-kode før reparationen! Vi anbefaler, at alle giver os denne oplysning, da vores teknikere muligvis har brug for dem for at verificere, at enheden fungerer korrekt, inden du får enheden retur. Vores teknikkere gennemgår normalt en række tests for at sikre, at vi returnerer enheden til dig i perfekt stand, og dette inkluderer berørings sensitivitet og kamera kvalitet, hvilket er grunden til, at vi måske skal få adgang til din enhed via en PIN-kode. På intet tidspunkt vil vores tekniske reparationshold få adgang til dine personlige oplysninger eller krænke dit privatlivs fred. Vores privatlivspolitik er altid tilgængelig online for at hjælpe dig med at beskytte dine data, når du bruger vores tjenester.

Newsletter signup

    Book an Engineer

    Collection Day

    Computer / Laptop

    Brand

    Operating System

    First name

    Last name

    Email address

    Contact phone number

    Address

    City

    Special requests

    Make an Appointment